torsdag 15 november 2012

Bibliotek och leverpastej

God afton i mörkret!
Idag har jag läst en hel del om bedömning (hann även med en nap på 10 minuter) och druckit kaffe. Då jag var sjukt trött just då.

Efter lunch åkte jag in till stan och passade R på biblioteket medan M var på möte. Det var väldigt mysigt och jag träffade några mammor med barn som också umgicks med sina små. Det var en 6 veckors och en 4 veckors bebis där. Helt galet vad små det är.

Sen åkte jag och handlade så jag var inte hemma förren ganska sent. Så då åt jag och I risgrynsgröt och macka till middag. Det var väldigt gott!
Gick sen ut med djuren (båda hundarna och båda katterna) och nu när vi kom in så fick de leverpastej och vad de älskar det. Birka var lite slö som vanligt så Siri tog hennes sista :-)

Nu ska jag måla färdigt fågelbordet! Ha en fortsatt trevlig kväll där ute.

/ Ulrika

Birka inser att hon ätit färdigt när prinsessan Siri kom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar