söndag 4 november 2012

Plantering,syster fika och grann middag?

Denna fina (har typ regnat hela dan) började med en långpromenad med grannen och deras hund. Träffade på tre jägare som satt tysta och försökte skjuta en helg. Vi sa glatt Hej och fortsatte.
Efter frukosten blev det plantering och hälsning på sex hundar varav en valp som väger som typ tre Birkor alltså typ 17-18 kilo.

Umgicks sen med syster i Växjö med fika och titt på kläder. Försökte få på mig en snygg jacka. Slutade med att jag knappt kunde stänga den. Insåg då att jag kommer behöva en gravidjacka men just ny känner jag att ekonomin inte riktigt klarar den utgiften, tyvärr. Men men lika glad är jag för det men gladast är nog den som har en gravidjacka ;-)

Nu på kvällen har vi umgåtts med våra grannar E och M med god mat och en skräckfilm ( jag hatar skräckisar då jag blir helt nervös och rädd så jag ska sluta se sådana filmer) som handlade om typ sex tjejer som ska klättra i grottor. Otäck som bara den, inte bara att de var i trånga utrymmen de var äckliga varelse med också.

I morgon blir det nya IKEA huset. Ser jag mycket fram i mot.

Sov så gott / Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar