tisdag 6 november 2012

Ledarskapsuppgift...

När jag vaknade i morse var jag sjukt trött, sen kom jag på att jag är ledig i morgon (onsdag) och blev glad. Sen tänkte jag efter och kom på så där vid 06:00 att jag lovat M att passa R vid 07:30 på onsdagsmorgonen. Då blev jag ännu tröttare.

Annars har min dag varit bra. Haft redovisning med min grupp som gick bra, fast jag var nervös...

Har lite ont i magen idag (inte så konstigt egentligen då en 42 cm bebis ligger och trycker på allt) känns ju sådär kul men trevligt att den rör sig (typ). Är allafall nu i vecka 33. Det är så galet. Kan inte riktigt förstå vart tiden har tagit vägen.

Nu ska jag fortsätta laga mat och sen ska jag plugga på roliga ledarskapsuppgiften sen ut med djuren och sen stupa i säng...då jag i morgon ska upp stupid a clock in the morning!

Ta hand om dig! / Ulrika

P.s jag gillar kommentarer D.s

1 kommentar: