lördag 29 december 2012

Dryg natt.

Förhoppningsvis fyra dagar kvar (om jag räknar med idag) så är herr/fru bebis välkommen. Har haft en dryg natt med illamående och gått upp och ner från sången för toalettbesök. Ingen hitt. Du kanske tycker jag är lite gnälligt men det är fanken ingen dans på taggiga rosor såhär i slutet. Alla bloggar som typ enbart handlar om graviditet och barn är så fina och fantastiska på alla sätt. Jag vill visa den andra sidan, den sidan som inte är lika fantastisk. Jag har ju skrivit förut att detta aldrig kommer bli en gravid och barn blogg då det redan finns så många. Men just nu när jag tom har gått över från första bf så blir det tyvärr lite om graviditeten.

Jag ska ska snart förflytta mig från sängen till kläder så jag kan gå ut med djuren. Jag ska nog släppa in Siri också då hon tydligen ville gå ut igår.

Jag hoppas du får en fin dag! / Ulrika








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar