måndag 10 december 2012

Möte, intervju, plugg, bak, plugg, Skype

Så har min dag sett ut. Intervjun gick bra och hon jag intervjuade var trevlig och svarade på mina frågor. En utav de jag intervjuat har svävade iväg i svaren så intervjun tog 45 min istället för 20 min.

Jag har skrivit, ändrat min text en del också. Börjar bli galet stressad och jag hatar verkligen att stressa. Inte min kopp te alls.

Har även bakat bullar med hjälp av fina I. Det blev vanliga frukostbullar som jag är sjukt duktig på att göra ;-) Tar ca en timme att göra och jätte lätta.

Har ikväll pratar med min engelska kompis om allt möjligt mest om bebisen som växer i mig och allt runt omkring den. Hon kommer komma hit en vecka i januari och det är helt underbart! Saknar henne. Vi har så mycket historia ihop och jag älskar henne.

Nu ska jag sova. / Ulrika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar