fredag 28 december 2012

Går som en anka..

...rultande hon tar sig fram.

Ja det är jag just nu. Förutom att jag börjar gå som en anka så mår jag sjukt illa. Vad hände? Är nu fullt gången alltså 40 veckor. De flyttade ju fram min bf från 28/12-12 ( alltså idag) till 1/1-13 så jag håller tummarna att jag föder tidigast på tisdag 00:01. (Den får ju komma när som egentligen, så länge allt är bra med den)Men fy f*n vad trött jag är på detta nu. Jag kan ta att jag har mage och så men detta illamåendet är inte ok någonstans. Har inte ont direkt förutom att magen blir lite hård och så annars inget. Trycket nedåt är väl kanske inte det skönaste men jag överlever. Bm trodde jag skulle föda idag då hon tyckte jag såg trött ut i torsdags. Jag hoppas hon har fel för jag har ju bara fem och en halv timme kvar på denna dag. Dessutom har vi planer för nyår så då har vi inte heller tid.

Just nu håller jag på och bakar lussebullar då jag älskar dem. Knäppt att bara baka dem till jul när de är så goda :-)

Nu ska jag ta en allvarligt snack med herr/fru bäbis om när det är dax att komma ut :-)

/ Ulrika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar