måndag 3 december 2012

Skottning

Det har min man donat med nu på kvällen. Han är bra han. Det har/ska komma massa snö nu. Jag gillar snön men att skotta är ingen höjdare. Tänkte jag skulle skotta lite innan jag hoppar i bingen. Jag bytte däck idag också (eller bilservicen gjorde det, jag satt i en soffa) och tur var väl det. Just nu vräker det ner snö!

Hidde och Milton gillar snön springer som galningar och äter massa snö. Katterna däremot är inte lika imponerade ;-) ska strax gå ut med dem runt kvarteret (läs runt åkern).

Var på föreläsning idag om förlossning , känns just nu som jag gärna kan hoppa över förlossningen. Såg ut att göra svinont! Ska försöka att inte ha epidural heller känns inte ok att sticka in en 20cm lång tjock (stuprörs tjock) nål i ryggen. Lustgas känns mer ok.

Ta hand om dig/ Ulrika









1 kommentar: