tisdag 18 december 2012

Intervjuer...

Ikväll har jag lyssnat igenom en intervju på 40 minuter och skrivit ner den på datorn. Vet du hur lång tid det tar? En evighet. Jag ska aldrig göra intervjuer igen! Jag lyssnar, skriver ner, spolar tillbaka, lyssna igen och så har det håller på. Är så galet trött nu så jag ska stupa i säng. Älskar att sova fantastiskt och underbart!

Att lyssna på Pyrets hjärtslag idag var däremot mycket roligare och trevligare. Vi har ju en fantastisk BM som är riktigt trevligt och rolig. När min man idag berättade att han kom ut med spagat när (eller hur det nu stavas) han föddes skrattade hon så hon vek sig. Å jag kunde ju verkligen inte hålla mig för skratt. Hon tycker nog vi är lite tokiga.

Träffade även Grandis valpen på vår sista promenad och hon överföll F med pussar och kramar. Hon är helt ljuvlig.

Ta hand om dig där ute / Ulrika



1 kommentar: