söndag 16 december 2012

Söndag 8 dagar kvar.

Ja idag är det 8 dagar kvar till julafton. Känns ju lite galet måste jag ärligt talat erkänna. Idag har jag även bakat lite julgodis även kallad knäck! Jag fick receptet av en annan bloggare (johnnala.blogg.se) som är så huslig och och fin (har aldrig träffat henne men jag har den bilden av henne).

Jag ska även baka lite lussebullar i veckan då jag tydligen är en jäkel på att baka sådana. Men jag ska skriva, läsa desto mera på mitt examensarbete då jag vill vara klar innan nyår.

Sen har vi denna som knör och rör sig en del i magen. De flesta tror Pyret kommer innan nyår så jag är lite orolig över det men självklart glad att den rör sig och troligtvis mår bra :-)

Nu ska jag fixa viktiga saker!

Ta hand om dig där ute / Ulrika







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar