torsdag 20 december 2012

Julkort?

Det är nu 4 dagar sedan jag skulle ha postat julkorten. Tror du att jag har gjort detta? Nä inte egentligen. Jag hade helt glömt bort det och helt plötsligt var det den 16/12 och julkortspåsen låg fortfarande och väntade på mina julkort. Fanken. Men jag har inte hunnit och har inte haft tid. Men eftersom jag tänker lite längre än näsan räcker så tänker jag: Det är ju snart påsk och då ska jag skicka påskkort istället. Tänkte då att jag ska köpa det största påskägget och lägga Pyret där i och ta ett fint kort och skicka till alla .

Idag har jag möte med min handledare om mitt arbete. Lite nervös. Känner mig stressad över att jag vill bli klar. Ska även byta en lampa idag som har gått sönder u bilen (skräp också) sen efter det ska jag och syster (mest syster) hugga gran. Spännande.

Nu ska jag gunga ut med djuren.

Ta hand om dig /Ulrika

Å en hemmagjord stjärnlampa på det...




2 kommentarer:

  1. Pyret ska inte vara i något jäkla ägg. Hon är ett däggdjur, inte en höna. <3

    SvaraRadera