lördag 15 december 2012

En liten ny människa...

...är nu född. Stort grattis skickar jag till den nya lilla familjen. En sak som är säker är att jag inte vill ha för tidig vattenavgång. För henne tog det ca 80 timmar efter vattenavgång så just nu har jag en överenskommelse med Pyret att det inte är OK att det tar så lång tid. Som jag sagt innan max 6 timmar annars åker jag hem.

Sommar grannarna var här idag och sa hej och gav oss en julgrupp. Jag gillar dem mycket. Otroligt trevliga! Fick även några slags kakor som mannen hade gjort! Jag tycker de kan flytta hit permanent. Kanske lite mycket att göra på deras hus men jag kan vara lite händig. Ska ju ändå vara ledig ett tag i vår ;-)

Ta hand om dig och ha en fin helg! / Ulrika

En bild på julgruppen och en på Hidde som tärna (bara för han är så söt)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar