tisdag 4 december 2012

God afton.

Idag har jag faktiskt varit effektiv till största delen i allafall. Läst, skrivit och varit allmänt duktig. I morgon har jag ännu en intervju att göra. Sen ska jag gå igenom dem och förhoppningsvis skriva något bra ;-)

Var ute med djuren en runda samma som igår fast idag var det mer snö. Känns som det är januari. Har kommit så mycket snö, till och med asfalten är vit. Träffade på grannen (konstnären) som hade kört fast så en snäll granne med traktor fick hjälpa henne upp och med skottningen.

Passade på em lilla T vi åkte pulka och dammsög och åt middag. Hon gillade min mat. Men det hon gjorde mest var att mysa med Hidde. Eftersom Hidde inte är den som går undan när hon kommer utan pussar på henne så blir det väldigt mycket pussar och kramar. Har en bild men vill fråga E och M innan jag lägger upp den. Det är på när T ligger halvt i hundkorgen och Hidde ligger i och hon kramar samtidigt som Hidde pussar på henne. Väldigt sött.

Nu ska jag dona vidare här. Ta hand om dig / Ulrika









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar