tisdag 25 december 2012

God fortsättning!

Ja, nu sitter jag här och är kalas trött och proppmätt efter gårdagen. Pyret hade lite av ett disco i magen igår så h*n är också trött och förhoppningsvis ganska mätt.
Jag fick en weekendväska av mor och far som jag nu har packat som bbväska med alla mina saker. Den är röd med hjul så jag kan rulla den som värsta coola bruden när jag åker in till förlossningen...

Idag ska vi fira med bror och systers och deras familjer. Ska bli mysigt. Ska strax gå ut med djuren så de klarar sig några timmar (tar inte med dem pga att Milton blir så stressad av att åka bil så han kräks och dreglar som en trött häst) utan oss. De verkar också vara ganska trötta idag. Ligger just nu i soffan och sover. Det där med att gå en promenad med dem nu känns inte jätte lockande då det blåser halv storm. Inte OK!

Nu ska jag försöka förflytta mig från denna stol till sovrummet så jag kan byta om till "ut-i-stormen-med-djuren-kläder"

Ta hand om dig / Ulrika






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar