torsdag 27 december 2012

Låt tävlingen börja...

Idag var det första personen som hade gissat att Pyret skulle komma. Nu har vi personer nästan varje dag fram till 11/1-13 som gissar på när Pyret ska komma. Från början var datumet för bf 28/12 men vi fick den framflyttad till den 1/1-13. Just nu mår jag som en illamående sjöman (alltså fantastiskt). Jag vill bara att det ska vara över. Tycker inte alls om att vara gravid. Känner mig tung, gnällig och allmänt jobbig. Som min man sa precis: om du har tur har du ca 24 timmar kvar eller så har du två veckor. Yay! I morgon ska vi till bm spännande :-)

Idag har jag pluggat och det har gått ganska bra. Är trött som en gnu så jag var tvungen att sova lite.

Ta hand om dig / Ulrika


1 kommentar:

  1. Du är så fantastiskt duktig älskling. Är så stolt över dig! <3

    SvaraRadera